Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 November

Kategori: Grimslövs fhsk

Dagarna i sthlm är redan slut och jag sitter på tåget tillbaka hem till grimman. Jag har haft mysiga dagar hos moster med familj. I fredags träffade jag Lovisa och sov över hos henne. Vi gick på bio och såg Ingen äger mig som var riktigt bra men lite sorglig. Sen gick vi på TGI Fridays och åt en fantastiskt god amerikansk middag samtidigt som vi tittade på fotbollen. När jag är på sånna restauranger saknar jag USA. På lördagen bakade jag och Lovisa rulltårta och maränger och så träffade vi Carro och Susanna och åt lunch med dom inne i stan innan vi gick hem till Lovisa och fikade det vi hade bakat tidigare på dagen. Det var roligt att träffa dom igen. Sen åkte jag tillbaka till Nettan och hade en mysig kväll med tv och film. Idag har vi bara tagit det lugnt. Det känns som att jag har en förkylning eller något i kroppen som snart kommer att bryta ut så det är inte alls kul. Jag har köpt kan jang så jag hoppas att jag ska få bort det innan det bryter ut!
Imorgon börjar skolan igen och de vanliga lektionerna. Jag kan inte förstå att vi redan har klarat av julmarknaden. Har lite dålig koll på vad vi har kvar nu innan jul med det är säkert massa roligt och massa läxor! Jag har precis läst ut ett häfte på 84 sidor om hur världen ser sverige. 
Åh det ska bli så kul att komma tillbaka till alla på grimman, man behöver inte vara borta länge för att sakna dem!
Jag och Peter i entren på julmarknaden!




Sjukt goda revbensspjäll!

Och en fantastisk efterrätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: