Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 Februari

Kategori: Grimslövs fhsk

Praktiken i Lofsdalen är nu slut och det har varit jättebra och mycket att göra! Första veckan var jag med i skidskolan och aktiviteter mån-tors och jag var helt slut när dagarna var slut men det var roligt. På fredagen var jag i skiduthyrningen, det var helt okej men jag kände att det inte riktigt är min grej, jag är mycket hellre ute! På helgen blev det förstås skidåkning hela dagarna vilket var jättekul, det finns massor med bra backar i Lofsdalen och det är härligt med sittlift. Den här veckan har jag hjälpt till i liften och varit med på aktiviteter. Det har också varit en bra vecka som avslutades igår med att jag fick vara Loffe på skattjakten, det var roligt, svårt och varmt!
Imorse åkte jag från Lofsdalen, hade bokat buss men det var bara jag som skulle åka så det var en taxi! Åkte till Sveg och sen blev det tåg till Mora där jag är nu. Har ätit lunch på ett värdshus och pratat med ett äldre par som åkt kortvasan idag som var jättetrevliga. Jag väntar på Lovisa som kommer halv 6, det är hon som har nyckeln till stället vi ska bo på så jag försöker fördriva tiden. Jag tänkte gå till stationen och vänta där för jag kan ju inte sitta på värdshuset i flera timmar!
Imorgon åker vi tjejvasan och det ska bli riktigt spännande! Paret jag pratade med sa att jättemånga hade haft problem med vallningen idag och fått avbryta men att hon som haft vallningsfria hade åkt utan problem så jag är glad att jag har vallningsfria skidor! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: