Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

31 Januari lite sent!

Kategori: Grimslövs fhsk

Då var man 24 år! 
Dagen började som vanligt att jag gick till frukosten klockan åtta men där slutade det vanliga! Jag fick direkt en massa grattiskramar och Malin tog mig i handen och så visade det sig att dom hade fixat frukost till mig! Två äggmackor med majonäs och ett glas juice, precis som jag vill ha det. Kristian i klassen fyller också år idag så de hade fixat till honom också och så fick vi varsin ballong. Det var en väldigt bra start på dagen. Sen när vi kom till klassrummet var det pyntat med ballonger och girlanger. 
Varje fredag har vi information på fikat och jag anade att det skulle hända något eftersom jag hade fixat tårta till Gabriel när han fyllde år, men jag anade inte det som hände sen. Först sjöng klassen och så kom dom in med kladdkaka och sen när rektorn började med infon trodde jag det var slut men icke. På slutet sa han att det var två stycken i turismklassen som fyller år och så fick hela skolan ställa sig och sjunga för oss och inte nog med det, han fortsätter sen att säga att en av dessa födelsedagsbarn har en speciell beundrare! Och så fick jag gå upp till rektorn och fick en bukett med rosor och ett kort! Det var verkligen otippat, vad han hade fixat Gabriel :) 
På kvällen hade vi tacos till middag och det var halva klassen som fixade tillsammans så det var jättemysigt!
Sen avslutades kvällen med att jag var bäst i omgången på hockeyn och gick upp på andraplats så det var ett perfekt avslut på dagen :)
Tack för alla presenter och grattishälsningar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: