Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

USA

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit på en jättebra sak som jag ska ge till Irene i julklapp nästa år som jag köper i USA! Perfekt, skulle nästan vilja ha en själv också...
Jag längtar jättemycket men samtidigt så känns det ibland som om jag inte kommer att klara av att åka. Hur ska jag klara mig utan alla i ett helt år? Men jag måste åka, jag tror att det skulle vara så bra för mig. Jag skulle nog få lite bättre självförtroende och jag skulle lära mig så otroligt mycket som jag skulle ha nytta av resten av livet. Så jag måste helt enkelt åka, och bara jag kommer iväg så tror jag att året kommer att gå ganska fort, det är tiden innnan som är värst. Har jag tur kanske jag helt enkelt kan åka hem och hälsa på er!

Kommentarer

  • Irene säger:

    Emma:I Så där får du inte säga har jag sagt. Jag kan upplysa om att din födelsedagspresent ligger hemma i garderoben;)

    2008-12-10 | 19:39:39

Kommentera inlägget här: