Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ännu en dag i stallet...

Kategori: Allmänt

Ja, stalljour igår och idag. Har gått riktigt bra men jag må säga att jag är less på att mocka nu! Dessutom var vi bara två stycken idag så det vart extra mycket att mocka så det var lite jobbigt. Det första vi ser när vi kommer in i stallet är en massa tomma hinkar, vissa trasiga, och en omkullvält papperskorg. Så vem har tagit sig lös och levt loppan i stallet? Jo ingen mindre än Kapten. Och vart hittar vi honom? Inne i Mexx box där dom står och trängs och Kapten står och slickar på saltstenen, hans egen duger tydligen inte! Det var ju en trevlig överaskning när man kom på morgonen! Resten av dagen gick åtminstone bra. Imorgon tror jag att jag ska till stallet och gå på möte inför julshowen, där jag funderar på att hjälpa till.


En av mina favorithästar, ROSAJA!


Min andra favorit, SVEN!


Här är busiga KAPTEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: