Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

I miss my friend

Kategori: Allmänt

Tänkte ju åka till stallet ikväll men jag orkar verkligen inte. Känns som om jag har jättemycket att göra, jag är inte riktigt van med det! Ska jobba imorgon så att jag får in lite julklappspengar, det är ju aldrig fel. Speciellt inte när jag var tvungen att köpa ett nytt busskort idag för 300 kr, det var inte kul. Håller även på att göra en julkalender till en viss person=) Det är roligt men det är lite svårt att veta vad man ska ge bort, speciellt när det ska vara så billigt som möjligt.
Tänkte boka en klipptid idag men där jag frågade gick det inte så jag måste hitta ett annat ställe, för nu har jag bestämt mig att jag ska klippa mig på fredag även fast jag egentligen kanske inte vill. Jag är så kluven, men jag har ju inte klippt mig på ungefär två år (hos en frisör) så det börjar bli dax för en förändring nu tycker jag och förhoppningsvis blir den bra!

Kommentarer

  • Irene säger:

    Prova med salongen i aspås, hon är jättebra, mycket ätbart vill jag ha! Har redan gjort en massa till din=)

    2008-11-25 | 14:34:45

Kommentera inlägget här: