Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Fredag igen

Kategori: Allmänt

Vad tiden går fort just nu. Idag är jag ledig så jag ska hitta på något med Irene, det ska bli roligt för hon har varit borta i 3 veckor och jag har saknat henne jättemycket.

Nu är nationella i svenska avklarat så nu måste vi bara vänta och se vad vi får för betyg. Jag tyckte att det gick ganska bra för mig. Vi gjorde en muntlig redovisning i tisdags och det gick bättre än förväntat, så det kändes bra. I onsdags så var det skriftligt prov i aulan, vi var tvugna att sitta i 2 timmar men man fick 5 timmar på sig. Det kändes inte lika bra som det muntliga men jag tror nog att det kommer att sluta bra ändå.

Jag har varit förkyld hela veckan så det har varit lite jobbigt. Jag har ju inte kunnat stanna hemma från skolan eftersom jag har haft prov men det har gått ganska bra ändå.

Nu är det bara tre skoldagar kvar till påsklovet och det ska bli härligt att få slappna av och tänka på något annat än läxor för ett tag. Jag ska vara och jobba i stallet två dagar och så kommer moster hit och hälsar på, något annat är inte planerat. Men jag sak försöka att åka till Hufulsviken och rida med Alice om hon inte har för mycket annat att göra.

Kommentarer

  • Irene säger:

    Saknade dig också;)

    2009-04-08 | 20:06:47

Kommentera inlägget här: