Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Härlig dag!

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag gick till Faxgärdets dagis där jag sommarjobbade och lämnade ett referenspapper som dom ska skriva på så nu känns det som om jag har tagit första steget till USA. Sen så lämnade jag en tjurig Wilma på fritids innan jag gick till bussen. Förmiddagen spenderade jag på stan med Irene och sen kom hennes familj och vi åkte iväg till badhuset där vi var hela eftermiddagen. Vi roade oss lite inne i vanliga delen av badhuset först sen gick vi och tog det lugnt på relaxavdelningen. Efter det åkte vi ner på stan och åt middag på Shanghai Wok, det var jättegott. Jag har även varit hos polisen och fixat ett nytt pass och det kostade 400 kr, jag trodde inte att det skulle vara så dyrt! Men nu har jag ett som räcker i 5 år framöver så det är bra.
Imorgon ska jag vara och jobba i stallet hela dagen, det är roligt men även lite jobbigt. Hoppas att det kommer att bli bra väder för då är det mycket roligare när man kan vara ute lite mer.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar kliva upp imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: