Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

"Hästan e fin jur"

Kategori: Allmänt

Idag var vi och lämnade Linda på flygplatsen, det har varit roligt att ha henne här ett tag. Sen så åkte vi direkt till Farmor och Farfar där vi först fikade lite och sen tog jag och Alice en ridtur. Det var helt underbart! Jag älskar att rida och det är extra roligt när man får komma ut och rida istället för att rida inne i ridhuset på ridskolan. Alto är en jättefin häst även fast han är lite svår att rida, han gör ett galoppsprång när man ska börja trava och det är lite konstigt men är man beredd på det så går det bra. Får hoppas att jag kommer att ha tid att åka dit lite oftare.
Imorgon ska jag rida på ridskolan så det ska bli roligt och sen på Fredag ska jag till Irene. Det ska bli roligt för det känns som om vi träffas så sällan, men det finns ju så lite tid nu när det är så mycket man ska göra i skolan och fixa inför studenten.

Fick en bok av farfar om jämtskan/jamskan så nu blir det till att träna=)

Kommentarer

  • Irene säger:

    Skäms Emma. Prata SVENSKA

    2009-04-19 | 15:08:45

Kommentera inlägget här: