Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ledig

Kategori: Allmänt

Idag började dagen med att vi hade ett slutprov på bageriet och det var faktiskt ganaska roligt. Vi jobbade i grupp och gjorde moussetårtor och de vart bra. Sen så fick vi veta att vi inte hade något kallkök och det var jätteskönt att höra för då kunde jag komma hem 3 timmar tidigare och vara ute i solen! Fick tillbaka religionsprovet idag och jag fick VG så det känner jag mig nöjd över.
Imorgon är det sista april och vi ska äta middag hos momma och moffa, det ska bli trevligt.
Har kommit på att jag behöver spara en massa pengar till aupair resan. Trodde att det skulle kosta 6000 men nu har jag sett att det kostar 4000 till om jag ska ha en tillägsförsäkring och det är nog bäst att ha den. Men om jag får jobb i sommar så löser det sig...
Har beställt klänningar idag så jag hoppas att jag kan ha någon av dom på studenten, annars vet jag inte vad jag gör!

Nu ska jag gå och lägga mig!
Ha det bra allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: