Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Augusti

Kategori: Allmänt

Det händer inte speciellt mycket nu. Jag skulle vilja spola fram tiden lite men det går ju inte! Imorgon ska jag i alla fall träffa Irene så det ska bli roligt. Hon har varit borta så det var ett tag sen vi sågs. Får se vad vi hittar på, det blir säker roligt vad det än är! Och så får jag se hur mycket Leo har vuxit.

På fredag åker vi iväg ner mot Hammarstrand med husvagnen. Vi ska ta en kort "semester" innan skolan börjar igen för brorsan och syrran. Vi ska beroende på vädret förmodligen hyra kanoter och paddla lite på lördagen och på fredag kväll blir det kräftor. På söndagen blir det döda fallet och thailändska pavaljongen om jag får som jag vill! Har varit där många gånger men det är kanske därför jag vill dit igen, det känns som en tradition nästan! Sen om det finns tid över vill jag vandra upp på statdsberget och titta på utsikten.

Ikväll är det So you think you can dance och så ska jag smaka på min New York blueberry cheesecake som jag har bakat idag!

~♥~

Kommentarer

  • Eleine säger:

    Hej! :)

    Kom förbi Indal då när nu ändå är på vift vettja! :)

    Dessutom så är det Härefestivalen här i Indal i helgen också.. så här i byn händer det en massa kul i helgen. Ha det bra Kram Eleine

    2009-08-19 | 21:55:34
    Bloggadress: http://annaelisabetheleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: