Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26 Augusti

Kategori: Allmänt

Idag känns allt mycket bättre än vad det har gjort de senaste dagarna. Imorgon får man lön och den blev mycket bättre än vad jag hade väntat! Så imorgon ska jag och mamma till stan. Jag har även äntligen fixat födelsedagspresent till Irene, eller åtminstone en del av den! Jag hoppas att hon blir glad. Och snart överger hon mig och flyttar till Åre, men som tur är så är det ju inte så långt så jag kommer ju att åka och hälsa på henne. Men jag kommer ändå att sakna henne! Jag är lite avundsjuk att hon ska få börja skolan och vet vad hon ska göra famöver medans jag inte vet vad jag ska fördriva tiden med medans jag tar körkortet. Men efter det har jag ju USA att se fram emot.

I helgen så ska jag, mamma och Wilma åka till Storulvån och fjällvandra beroende på vad det blir för väder. Vi ska i så fall gå halvvägs till Blåhammaren och tälta vid stugan där. Det blir Wilmas första fjällvandring så det kan bli spännande att se hur det kommer att gå. Om det blir för dåligt väder så kommer vi förmodligen att åka ner till Sundsvall istället och gå på ikea och hälsa på Eleine.

Jag har snart läst ut "ljudet av ditt hjärta" så snart kan jag börja läsa "nionde grottan" så det får bli mitt tidsfördriv resten av dagen!



~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: