Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 December

Kategori: Allmänt

Ja då har jag en visdomstand mindre! Det var inte roligt att ta bort den! Jag var hos tandläkarn i nästan 1½ timme tror jag. Först fick jag bedövning så det gjorde ju inte så ont men det är så jobbigt när dom har fyra saker i munnen på en samtidigt och dom drar och grejar. Det var så skönt när dom äntligen fick ut den efter mycket bök och stök! Då var det bara att sy några stygn kvar. Jag ska tillbaka om en vecka och ta bort sygnen. Jag har inte haft ont alls vilket förvånar mig men jag är bara glad för det! Men jag är jättesvullen så jag kan inte gapa riktigt så det är jättesvårt att äta. Ni skulle se hur jag ser ut!

Imorgon är det pysseldag hos momma och moffa, det ska bli roligt. Jag har gjort pepparkaksdeg idag så jag får se om jag ska göra pepparkakshus imorgon.

Nu går jag och väntar på att de ska ringa från aupair företaget och berätta vad som kommer att hända. Men jag vet inte om dom har fått tag på alla mina referenser än, jag vet att de har pratat med 4 st. Hoppas att dom ringer idag...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: