Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 Advent

Kategori: Allmänt

Idag är jag och Wilma ensamma hemma, fast inte så länge till för Wilmas kompis Petra ska komma hit snart. Vi ska sen ta en tur ner till momma och moffa och rasta zenta och sen gå vidare och handla jäst. Vi ska äta hemgjord pizza till middag. Sen ikväll ska jag åka till Irene och lämna ett lass med paket till paketkalendern!

Imorgon fyller mamma år så då ska vi fira henne. På tisdag ska vi äta julbord på Hov och på onsdag ska jag operera bort en visdomstand hos tandläkarn! Det känns som om det är ganska fullt upp framöver! Jag ska även hjälpa momma med julbaket.

Jag och Wilma väntar och väntar på att det ska komma mer snö så att vi kan åka skidor men den vill inte komma. Det är snarare tvärtom för nu har det börjat bli plusgrader ute så snön har börjat försvinna. Men förhoppningsvis kommer det mycket snö snart!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: