Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 December

Kategori: Allmänt

Igår var det en bra dag! Jag köpte de sista julklapparna och det gick ganska fort att hitta dem så det var skönt! Sen så träffade jag Malin vid bussen och det var jätteroligt att få prata med henne eftersom det var så länge sedan vi sågs! Jag gjorde även ett pepparkakshus igår men det är inte färdigdekorerat än så bild kommer senare! Vi var också och hälsade på hos farmor och farfar, det var trevligt och vi hade turen att få lite tårta!

Igår fick jag ett tjockt brev från Cultural care aupair. Det innehöll bla. ett passfodral, personlighetstest, papper om försäkring, massa information, aupairhandbok m.m Så det är fortfarande mycket att fixa och läsa igenom. Men jag behöver inte göra någonting nu förrän jag har fått en värdfamilj. Det känns lite läskigt att det när som helst kan komma ett samtal från USA!

Snart ska jag gå ner till busshållsplatsen och ta bussen till Irene för vi ska på bio ikväll=)

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: