Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 December

Kategori: Allmänt

Tack för alla fina julklappar! Hoppas att ni har haft en bra jul för det har jag. Men det är otroligt vad julafton gick fort i år tycker jag. Jag fick mycket bra saker som jag kan ta med till USA, bla en reseadapter, amerikansk fickordbok, bakbok på engelska och ett presentkort på onoff. Jag håller på att spara pengar så att jag kan köpa en liten dator som jag kan ta med till USA. Sen så fick jag pengar och det var jättebra för snart måste jag börja betala försäkring, visum och hälsoundersökning och sånt som jag måste göra innan jag åker.

Igår var jag på bröllop! Nettan och Thomas gifte sig hos momma och moffa, det tog cirka 5 minuter! Men det var roligt. Det var fullt hus eftersom kusinerna hade kommit också och så fick jag träffa lilla Alice för första gången.

Tyvärr så är kameran kvar hos momma och moffa så jag får lägga upp bilder senare...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: