Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Imorgon drar jag!

Kategori: Allmänt

Kan ätligen sätta mig ner och ta det lungt ett tag, har sprungit omkring i huset och letat saker ett tag nu. Men äntligen har jag packat färdigt efter mycket om och men. Var tvungen att sitta på väskan för att kunna dra igen dragkedjan, typiskt mig att packa alldeles för mycket! Men man tänker ju alltid "jag kanske kommer att behöva det och det..."
Jag köpte en mellanstor ryggsäck idag så nu kan jag ta med mig min klumpeduns till dator. Vart så arg igår när jag inte hade någon väska att stoppa den i! Men nu är det löst så nu kan jag sitta och titta på film under den långa bussresan imorgon. Men det ska bli så skönt att åka buss, äntligen få ta det lungt och bara slappa utan att få dåligt samveta för att man inte gör någonting vettigt, men man har inte så stort val när man sitter på en buss.
Jag tror inte att jag har fattat att jag ska vara borta i två veckor än, men det kommer någ märkas imorgon. Jag kommer att sakna alla så mycket, men det är bra träning inför mitt aupair år, hur jag nu ska klara det?
Ne nu ska jag sätta mig ner framför tv:n och försöka att inte tänka på min packning, har jag glömt något???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: