Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vad tiden går fort...

Kategori: Praktik på kebnekaise

Nu har jag varit här i nästan en vecka, kan inte förstå vart tiden tar vägen. Det är så roligt att vara här och alla är så snälla. Igår startade det en tävling/lek här som heter Morden på Keb, jätteroligt! Det har börjat komma lite folk hit nu. Känns lite konstigt för innan så var det bara personalen här och nu kan man träffa människor som man inte känner igen! Idag är det mulet så det är lite tråkigt, men jag hade ju otroligt tur som hade solsken de första dagarna. Det var så fint ute då. Jag får lite hemlängtan ibland även fast jag trivs jättebra här.
Mamma ringde igår och vi har börjat fundera lite på min hemresa och det är lite problematiskt! Jag kanske blir kvar här! Ne, men det ska nog lösa sig.
Synd att jag inte kan lägga ut några bilder, får göra det när jag kommer hem istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: