Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Det börjar närma sig...

Kategori: Allmänt

Jag börjar bli lite nervös inför kebnekaise nu, men det ska bli jätteroligt! Har köpt en jacka som jag kan ha när jag ska dit och så har jag tittat på ett par kängor på landbys som jag förmodligen ska köpa, jag måste bara bestämma mig för vilken storlek jag ska ha.
På lördag har jag stalljour, det ska faktiskt bli ganska roligt. Det är ju alltid roligt att få träffa alla hästar! Ikväll har jag ridning igen, undrar om det kommer fler personer än förra gången? Då var det bara jag och Vanja och det var en jobbig men bra lektion, att jag knappt kunde gå efteråt spelar inte så stor roll=)
Sista veckan på skolan nu, sen börjar praktiken på Tages. Det ska bli roligt men jag må säga att det är ganska jobbigt att kliva upp klockan fem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: