Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Sista dagen på lovet...

Kategori: Allmänt

Jaha då var det snart slut på det roliga och allvaret börjar igen imorgon. Det känns ganska jobbigt att komma tillbaka till skolan. Jag vill inte ut på praktik igen, jag längtar bara tills jag får åka till kebnekaise.
Lovet har varit bra och jag är jättenöjd med årets julklappar, TACK ALLIHOPA!
Vill att det ska bli Tisdag så att jag får rida igen. Saknar alla pållarna jättemycket. Dessutom så vill jag prova att rida i mina nya helskodda ridbyxor och känna om det blir någon skillnad.
Idag har jag funderingar på att gå och hyra en film, om jag orkar gå ut i stormen, sen så har jag drygt 100 sidor kvar att läsa i boken Mammutjägarna så jag kan förhoppningsvis börja läsa Stäppvandringen imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: