Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Juli

Kategori: Allmänt

Igår var det en bra dag! Det började med att jag övningskörde in till stan där jag och mamma handlade på willys. Sen på väg hem svängde vi in på krokoms camping och hälsade på Irene och lilla söta Leo! Senare så grillade vi med Sandra och Andreas och spelade lite kort, där mamma konstigt nog vann två gånger! Sen bar det av till frösön där jag skulle sitta barnvakt till Emil. Han är så söt och inte ett dugg blyg! Det var Erik som nattade honom så jag behövde bara passa honom medans han sov så det var ju inte så svårt. Vid tio tiden kom Ulrika hem från jobbet så då tittade vi på film, Twilight, och hade det mysigt tills mamma kom och hämtade mig vid tolv. Då var jag väldigt trött men det hade varit en bra dag.

Idag har vi varit och hälsat på Farmor och Farfar. Där var det fullt med folk, dels för att de höll på att bala det sista höet och dels för att Daniel ska flytta. Det var trevligt att sitta och fika, synd bara att det bara var farmor och Anna-Karin som hade tid med det. Och så fick jag kela lite med Alto också, jag måste försöka få tid till att ta en ridtur på honom.

Resten av dagen har jag tänkt spendera i soffan med en bok "När jag hör din röst". Den är jättebra, det är fortsättningen på "Om jag kunde drömma" som Twilightfilmen är baserad på. Än så länge finns det fem böcker i serien så jag har några böcker till att se fram emot!



Just det måste bara tillägga att Harry Potter filmen var helt suverän så himla rolig! Får se om man orkar vänta tills filmen kommer annars får man gå och se den igen för den var verkligen jättebra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: