Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 Juli

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat igen, och Märta och Berta gör det roligt som vanligt!

Nu på eftermiddagen har jag passat Wilma medans mamma var hos momma och moffa och målade. Vi har varit nere på badplatsen och det var riktigt härligt. Vi fikade och Wilma badade, själv så doppade jag bara fötterna! Vi hade Molly med oss också och hon satt fastbunden i ett träd men hon kunde ändå gå ner till vattnet och där lyckades hon ju självklart trassla in sig så att hon fastnade med tassen och vart fast sittandes i vattnet som hon hatar! Jag sprang dit och hjälpte henne och hon var snabb upp ur vattnet sen! Jag tyckte lite synd om henne.

Imorgon har jag körlektion igen och jag hoppas att det går bra. Det är enkelriktad gata som gäller. Men det kan väl inte vara allt för svårt. Sen ska jag och mamma gå en sväng på stan och möta upp Anki och Emil. Senare ska jag träffa Ulrika och gå en tur på stan med henne innan vi beger oss hem till henne där jag ska spendera kvällen med att sitta barnvakt till Emil. Erik ska sen skjutsa hem mig på natten så att jag kommer upp på jobbet dagen efter! Men det ska nog inte bli några problem, det är så roligt att vara barnvakt så det kan jag offra!

Måste också säga GRATTIS till Irene som kom in på utbildningen till vildmarksguide i Åre! Jag blir nästan lite avundsjuk men jag föredrar ett år i USA framför ett års studier just nu! Studierna kan jag ta när jag kommer hem igen och har varit lite ledig från skolan!

Nu ska jag plugga lite körkortsteori innan jag sätter mig framför tv:n för att titta på So you think you can dance!

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Love you darling, miss you...

    2009-08-06 | 10:46:48

Kommentera inlägget här: