Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ny design

Kategori: Allmänt

Nu har jag fixat en ny design till min blogg. Jag är ganska nöjd med tanke på att det är så svårt!

Imorse hade jag körlektion igen, det går sakta men säkert framåt. Mitt problem är fortfarande att jag måste öka tempot, jag är helt enkelt för feg när jag kör!

I helgen är det jobb som gäller, 7-17, ganska jobbigt men man får ju pengar för det!

Det känns ganska jobbigt att vara tillbaka till "verkligheten" efter fjällvandringen. Hade jag fått bestämma hade jag stannat där för gott! Nej kanske inte så länge men jag älskar lugnet som är när man är i fjällen. Och jag vet nu helt säkert att det är på en fjällstation jag vill jobba på i framtiden, vilken spelar ingen roll, det är nog lika underbart på alla stationer! Sylarnas station är nog den som ligger högst på listan men där har de inget bageri (än så länge) men det ska väl gå att ordna när jag kommer tillbaka från USA. Annars så har jag ju tänkt att jag kanske ska gå Fjäll och friluftslinjen på hollands folkhögskola så efter det måste jag ju inte jobba som bagare.


 

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Vart ju riktigt snyggt! Bra jobbar ;)

    2009-07-13 | 21:44:17

Kommentera inlägget här: