Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat från 7-17. Det har gått bra. Varje gång jag har kommit in i köket från matsalen har mamma påpekat att jag har haft ett leende på läpparna, men man kan inte ha annat när Bärta och Märta är där ute! Dom är så roliga! Märta pratade bland annat om att det var inga som förstod sig på dem och att alla var barnsliga, och Bärta ville ha hjälp hela tiden så jag hjälpte henne att knäppa en knapp och då fick jag höra att jag var så snäll!

Det verkar som om nästa vecka blir ganska fullbokad. Jobb, körlektion och barnvakt sen så ska jag klämma in Irene någonstans och så ska det hittas på något med Sandra och Andreas. Fullt upp hela tiden känns det som, man hinner inte med allt som man vill göra.

Jag önskar att jag kunde bli färdig med körkortet snart men det verkar som om det är en bit kvar. Är så less på att oroa mig över det där, men men det ordnar sig nog snart...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: