Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 Juni

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft två körlektioner. Det gick ganska bra men jag tycker fortfarande inte om det. Det är alldeles för mycket att hålla reda på och jag kommer att få lite problem med hastigheterna. Jag vill inte köra fort! Men det kanske känns bättre när man börjar känna sig lite säkrare med körningen.

Idag har jag inhandlat en gigantisk resväska som jag ska ha när jag åker till USA. Jag tog den största dom hade så det ska nog räcka! Sen så har jag bokat in mig på ett onlinemöte så jag hoppas att det fungerar denna gång! Börjar nästan bli färdig med ansökan nu också. Det är bara kollaget kvar och så måste jag finslipa lite mer på det personliga brevet, det är så svårt att veta vad man ska skriva för man vill ju verkligen att familjen ska tycka att jag verkar intressant och som en bra aupair.

Den här låten är jättebra (tycker åtminstone jag!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: