Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Juni

Kategori: Allmänt

Då var det slut på helgen och allvaret börjar imorgon igen. Jag har en dubbel körlektion, jag tycker fortfarande inte om det men man måste ju. Jag förstår inte hur jag ska klara av att ta körkortet men det går nog bättre såsmåningom. Teorin tror jag inte att det kommer bli problem med, det är körningen jag oroar mig för.

I helgen ska jag passa Wilma så jag ska fundera ut lite saker som vi kan hitta på. På midsommar ska vi i alla fall göra en midsommarstång som vi kan dansa runt! Har också funderat på om vi ska gå på bio...

Idag har jag suttit och försökt få ihop kollagen till aupair ansökan. Det är lite svårt att välja bilder och man vill ha alldeles för många. Det ska få plats på ett A4 papper så man kan bara ha 5-7 bilder. Men det är roligt att sitta och pyssla liten så det blir nog bra till slut. Det är onlinemöte den 14 så efter det ska jag skicka in ansökan och det blir spännande. Men jag tror inte att jag kommer in i själva systemet förrän jag har tagit körkortet så det känns lite stressig. Men jag börjar tycka att det blir mer och mer spännande nu när jag har kommit en bit på vägen! Har ju till och med köpt en resväska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: