Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Studentveckan har börjat!

Kategori: Allmänt

Igår vart det en kort dag på skolan. Var på bilden och hämtade lite saker och sen drog jag ner på stan för att träffa Irene. Hon skulle tatuera sig och behövde lite stöd. Efter en lång väntan medans skissen till tatueringen ritades upp fick vi äntligen komma in. Jag stannade dock inte så länge och tittade eftersom det inte fanns någonstans att sitta och jag blev trött i fötterna. Men jag tror att hon klarade det galant utan mig. På torsdag får jag se den färdiga tatueringen, jag gick innan de hade fyllt i färgen så det ska bli roligt att se.

Idag har jag varit ledig men som få andra så åkte jag till skolan ändå för att rensa ut skåpet och ta med lite saker hem. Sen åkte jag och mamma till körskolan där jag bokade in 10 körlektioner under de två följande veckorna. Det känns lite nervöst men det kommer nog att gå bra. Min körlärare heter Leif och han verkar jättesnäll. Nu gäller det bara att börja repetera teorin också så kanske jag har ett körkort inom den närmsta framtiden!

Imorgon är det skola igen och vi har studentfotografering. Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig, det beror lite på vad det blir för väder. Sen så har vi mentorsdag med både ettorna och tvåorna där vi förmodligen ska bowla. Det kan bli roligt, men jag tror inte att det kommer att komma många från min klass men vi får se.

Ikväll är det ridning igen och det ska bli roligt. Jag hoppas på att få rida på Roxy igen men vi får se. Jag red på Avalon sist och det gick ganska bra.

På fredag händer det! Sista dagen jag är på skolan. Vid halv tolv går vi ut på trappan och sen får vi träffa våra nära och kära innan vi lämnar Palmcrantz för gott! Det ska bli väldigt skönt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: