Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Ledig imorgon

Kategori: Allmänt

Idag fick jag veta att jag är ledig imorgon så det var en trevlig nyhet. Jag har inte skrivit på ett tag nu men det är för att vi har så mycket läxor nu, jag börjar bli riktigt less. Man ska väl inte behöva vara på skolan hela dagen och sen komma hem och göra läxor hela kvällen. Men snart är det slut och jag börjar längta till studenten.

Mamma ringde nyss och sa att hon kanske hade fått magsjuka, det hoppas jag verkligen inte att hon har fått. Jag har redan tagit några vitpepparkorn så att jag inte ska bli smittad lika lätt.

Hoppas verkligen att hon kan skjutsa mig till huvulsviken imorgon ändå, för det hade varit roligt att få rida lite. Hittade en hemsida som fanns om huvulsviken, det var jätteroligt att läsa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: