Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lite foton...

Kategori: Praktik på kebnekaise


Kan det bli bättre!?


Huvudbyggnaden.


Jack, min söta promenadkompis!




Här isklättrade vi. Ser kanske inte så märkvärdigt ut men det var lagomt för oss nybörjare=)


Med stegjärn på pjäxorna och isyxor i händerna så gick det förvånansvärt lätt.


Det blåste på rätt bra i några dagar...


På väg upp på kaipak.








Tyvär så fick jag inte se något norrsken men detta är ju inte så dåligt det heller!


Otroligt fin målning som målades av en same.


Dea på väg upp till storstenen i personalbacken med mig och Johanna i släptåg.


En av de läskigaste saker som jag har gjort var att åka i personalbacken! Jag trodde aldrig att jag skulle komma upp och sen trodde jag inte att jag skulle ta mig ner! Det var otroligt skönt att komma ner, men det var inte bara hemskt det var roligt också!

(Kan ni förstå varför jag inte ville åka ifrån detta paradis!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: