Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Sista dagen...

Kategori: Praktik på kebnekaise

Det känns jättetråkigt att det är sista dagen idag. Jag vill inte åka hem! Det har varit så otroligt roligt att vara här och jag kommer förmodligen att komma tillbaka till sommarn.
Idag var det tänkt att jag, Johanna och Dea skulle åka i personalbacken men vi får se hur det blir med det för det har börjat blåsa igen. Bakade lite i morse men klockan åtta satt vi och tittade på vasaloppet. Han som hade pratat om det hela tiden som jag har varit här var dock inte där och tittade eftersom han var bakis. När jag och Johanna gick till bageriet i morse klockan fem så hörde vi röster från sällskapsrummet och där satt tre onyktra personer som hade varit uppe hela natten! Jag förstår inte hur de orkar!
En annan sak som jag inte förstår är hur jag ska få tillbaka alla mina saker ner i resväskan! Hur gick det till när jag packade egentligen, det är hur mycket saker som helst! Det har dessutom tillkommit en T-shirt, man måste ju ha ett bevis på att man har varit här!
Ne, nu ska jag leta reda på tjejerna och ta reda på om det blir någon skidåkning eller inte, annars måste jag väl försöka packa den där väskan! Vet dessutom inte om jag ska åka ner till Nikka ikväll eller imorgon...

Saknar dig med Irene, men snart kommer jag hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: