Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vilket härligt vårväder!

Kategori: Allmänt

Man blir så glad när man vaknar och det är strålande sol ute. Det är bara synd att man spenderar större delen av dagen inomhus på skolan. När jag satt på bussen hem så hade jag funderingar på att åka lite skidor men sen så kom jag på att min stav gick av sist så då måste jag ha mammas och de är för korta, så jag beslutade mig för att jag ska köpa nya stavar så att jag kan åka någon annan gång.

Idag har vi bakat olika sorters wienerbröd på skolan, det är ganska svårt men roligt. Vi håller på att träna till slutprovet som är strax efter påsk. På eftermiddagen så var vi på wargen och lyssnade på en föreläsning, den var ganska tråkig.

Idag fick jag tillbaka min projektrapport och det var roligt för läraren sa att det var väldigt sällan han fick in ett så fint arbete så jag känner mig nöjd. Jag ska bara ändra lite på några saker sen så kommer jag förmodligen att få ett MVG i betyg och det känns väldigt bra eftersom jah har lagt ner så mycket tid på den.

Det känns lite dumt att vara inne när det är så fint väder men jag måste verkligen städa mitt rum, men vi får se hur det går med det för jag har ju mina scrapbooking saker på bordet och det är mycket roligare att hålla på med det så jag ska försöka att inte fastna där istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: