Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Maj

Kategori: Allmänt

Igår så skulle jag ha varit på ett onlinemöte men jag fick inte till det så det var inte bra. Jag kommer kanske att måsta åka till Sundsvall på lördag och gå på ett möte där istället. Men vi får se hur det blir. Jag måste ju gå på ett möte för att kunna fylla i ansökningspapprena riktigt och så blir man intervjuad så att dom vet att man kan prata lite engelska. Jag kanske får åka med momma och moffa dit och tåg hem eller så åker jag med mamma om moster Nettan som kommer på lördag orkar åka till sundsvall efter en lång tågresa. Vi får se hur det blir men det löser sig alltid!

Ikväll har jag ridning och det ska bli jätteroligt för vi ska rida ute. Jag hoppas bara att det inte kommer att regna!

Kommentarer

  • Irene säger:

    Hej! Åker med dig jag så måste vi gå på det där cafeet som vi var på senast!

    2009-05-13 | 12:19:24

Kommentera inlägget här: