Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Måndag

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen, och sista veckan då man kan visa vad man går för! På torsdag sätts betygen och efter det är det ingen större vits med att gå på lektionerna men det tänker jag självfallet göra ändå!

På torsdag är det mösspåtagningsbal och jag har nästan köpt allt som jag behöver. Det är bara skorna kvar att köpa och det ska jag och mamma göra på kläddax imorgon.

Imorgon är det projektredovisning och jag vill inte göra det men man måste. Jag tycker inte om att stå och prata inför stora grupper och vi ska redovisa för 4-5 klasser.

När den här veckan är slut så kommer det att kännas väldigt skönt. Studentveckan kommer nog inte att bli så jobbig men sen så ska jag försöka ta körkortet på två veckor så vi får se hur det går. Det känns lite jobbigt men det är lika bra att ta det nu för annars kommer jag förmodligen aldrig att ta det. Dessutom så måste jag ju ha körkortet när jag ska till USA så det är bra att jag har en anledning att ta det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: