Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vilken dag...

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut. Är förkyld men var på skolan ändå eftersom det var första dagen av tre med slutprov. Vi har bakat från 8-16 och fick endast sitta ner i 30 minuter under lunchen. Så efter att ha gått i träskor hela dagen har jag ont i fötterna och är allmänt trött. Det känns lite jobbigt att veta att samma sak händer imorgon men jag kämpar på!
Jag fick se mitt studentplakat idag och det vart riktigt fint, längtar så till att skolan är slut för jag börjar bli riktigt less.
På lördag blir det att jag åker till Irene och har roligt. Vi ska försöka att klura ut en balfrisyr till henne och kanske ta några bilder med våra fina studentmössor.
På söndag har jag funderingar på att åka till farmor och farfar och rida lite på Alto. Om jag har blivit frisk till dess, men det måste jag!
På måndag är det onlinemöte med Cultural Care Aupair, det ska bli roligt, ännu ett steg närmare USA. Jag tror att det är ett bra beslut att åka för det verkar som om det är väldigt svårt att få jobb här nu. Jag har börjat fundera lite på vad jag ska göra när jag kommer tillbaka från USA och jag tror att jag vill jobba lite som volontär först tills jag kan börja på hollands folkhögskola och gå fjäll och friluftslinjen. Men man vet aldrig vad som kommer att hända!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: