Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vilken vecka!

Kategori: Mina Bakverk!

Äntligen är den här skolveckan slut! Jag är jättetrött och idag var det inte en så bra dag. Jag känner mig inte specillt nöjd med mina saker, men jag vill ju alltid ha mina saker perfekta så jag har kanske lite höga krav? Tänkte i alla fall visa lite bilder.









Vi skulle baka 5 sorters kakor, 3 sorters bullar, 3 vetelängder/kransar, 7 matbröd, 3 sorters wienerbröd, 2 wienerlängder och två sorters tårtor. En prinsesstårta och en moussetårta och den vart inte alls bra för gelen som är uppepå vart för lös så det ser lite konstigt ut. Men det var först gången som jag gjorde en sån.

Jag tittade i min almenacka igår och upptäckte att jag har jour i stallet på söndag och det kändes inte alls så kul för jag hade ju andra planer. Men det är ingenting att göra åt, men jag ska inte klaga för jag tycker om att vara med hästarna ♥

Kommentarer

  • Irene säger:

    När ska du baka åt mig då?

    2009-05-13 | 12:20:28

Kommentera inlägget här: