Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 November

Kategori: Allmänt

Nu är au pair ansökan postad! Spännande, nu är det bara att hoppas att dom kommer att tycka att den är bra. Men den borde vara det med tanke på all tid som jag har lagt ner på den. Fotocollagen vart mycket bättre än jag trodde så det känns bra.

Imorgon ska jag börja storstäda mitt rum för på onsdag ska julsakerna fram! Behövs för att få lite julstämning. Det är så tråkigt att det inte är någon snö ute, jag vill ha snö nu! Jag längtar tills man kan börja åka längdskidor.

Jag har nästan alla julklappar klara nu och Andreas och Mammas födelsedagspresenter så det känns bra. Det jag har kvar att fundera på är några fler saker till Irenes paketkalender. Men jag tror inte att jag behöver så många fler saker.


Jag vill att det ska se ut såhär ute!
~♥~



Kommentarer


Kommentera inlägget här: