Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 November

Kategori: Allmänt

Jag fick veta för ett tag sen att min kusin har åkt in på BB så snart får vi veta om det blev en tjej eller en kille, spännande!

Idag ska jag vara med Irene och ikväll ska vi gå och se New moon på bio! Det ska bli jätteroligt! Av vad man har hört så ska filmen vara väldigt bra så jag hoppas det. Första filmen var ju bra så denna är nog det också.

Igår mailade jag med Aupair företaget och frågade om dom hade fått min ansökan och det hade dom inte. Så nu måste jag skicka in en kopia. Förmodligen så satte jag på för lite frimärken på brevet så det felet ska jag inte göra denna gång. Jag som har gått och väntat hela veckan på att dom ska ringa och säga vad dom tycker om min ansökan och så hade de inte fått den!



~♥~

Kommentarer

  • Moster säger:

    Vad tråkigt att dom inte fått papprena :( Tur att du har kvar allt iaf så du kan skicka igen :) Kram

    2009-11-28 | 18:26:35

Kommentera inlägget här: