Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lycka!

Kategori: Allmänt

Igår var det Fredagen den trettonde och vet ni vad jag gjorde!? Jag hade uppkörning och jag klarade det så nu ÄNTLIGEN så har jag körkort! Jag blev så glad och så otroligt lättad när han sa att jag hade fått godkänt. Jag tror inte att jag har förstått det riktigt än! Får se om jag törs fara en sväng med bilen själv idag!

I helgen ska jag koncentrera mig på att skriva färdigt ansökningspapprena så att jag kan skicka in dom så snart som möjligt. Nu kan det börja hända saker igen och det ska bli så spännade att hitta en värdfamilj!

~♥~

Kommentarer

  • Faster Christina säger:

    GRATTIS EMMA!!! Vad härligt att vara klar med körkortet.Jag tog körkortet den 17 november 1986. Det är så kul att läsa och se alla fina bilder på din sida.GRATTIS igen.Ha det så bra.Vi ses....

    2009-11-14 | 17:24:56
  • Farmor och Farfar säger:

    Grattis Emma! Vi gläds tillsammans med dig!

    2009-11-14 | 21:18:12

Kommentera inlägget här: