Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en körlektion som enligt Leif gick bra men själv så tyckte jag att det gick ganska dåligt. Så jag vet inte om han sa det bara för att vara snäll! Efter körlektionen så blev det en runda på stan där jag gjorde två bra köp. Jag köpte först en svart spetsklänning på cubus för 104 kr. Sen gick jag runt och letade en kofta eller bolero att ha till klänningen och på H&M hittade jag en vit, stickad kofta för 100 kr. Så nu har jag köpt min julaftonsklädsel för 204 kr och det var billigt och bra!

Imorgon har jag körlektion igen och jag hoppas att det går bra. Sen på kvällen blir det basket med Sandra och Andreas som förra veckan. Det är så roligt att gå på matcherna och jag hoppas att dom vinner denna gång för då blir det ännu bättre!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: