Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Oktober

Kategori: Allmänt

Det har varit några dagar nu då jag har känt mig lite nere men idag har det varit en bra dag! Jag och mamma åkte till stan imorse och gick på loppis och handlade. Jag hittade några fina gamla böcker som jag köpte. Det var bland annat böcker av Mark Twain, Charles Dickens och H.C Anderson. Jag tycker att det är så fint med gamla böcker och eftersom jag har planerat att jag ska ha ett bibliotek i mitt hus någon gång i framtiden så kan det vara bra att jag samlar på mig lite böcker!

Sen efter att ha hämtat Wilma på skolan så åkte vi till skogs och fixade lite gran, tall och enris. Mamma ska göra det fint ute!

Imorgon är det tänkt att vi ska åka till farmor och farfar. Jag har inte bestämt om jag vill rida eller inte, det får vi se imorgon!

Nu ska jag antingen läsa ut tredje boken i Maria Gripes skuggserie eller fortsätta sticka!


Visst är de fina!


I det här gamla trädet ser det ut att ha bott många fåglar.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: