Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Oktober

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen och jag har varit på en tidig körlektion. Körningen gick inte så bra idag men den mesta av tiden gjorde vi en kontroll av bilen. Det gick bra men det är mycket som man ska komma ihåg. På torsdag är det halkbana och jag är nervös! Hoppas verkligen att jag kommer att klara det för det är det dyraste på hela körkortet! Men det ska nog gå bra hoppas jag!

I fredags så åkte jag upp med Irene till Åre där vi spenderade dagen med att gå i affärer och gå på Åre marknad. Fast eftersom vi var lite tidiga så var det inte så mycket att se på marknaden. Men det var roligt att gå i affärerna, det finns så många små och fina butiker att kika i, och dessutom så finns det friluftssaker i massor vilket är roligt att titta på. Synd bara att allt sånt är så dyrt!
På lördagen kom mamma och hämtade mig. Vi hittade varandra efter mycket strul! Det var ju marknad så det var bilar överallt! Vi svängde in på lundhags också som hade utförsäljning. Det är en av mina höjdpunkter på året! Fast jag var lite besviken denna gång, hade tänkt köpa ett underställ men allt var slut. Men jag gick inte därifrån tomhänt, jag köpte två tröjor istället! Det var nära att jag köpte en ryggsäck också men den modellen jag ville ha fanns inte så jag tänkte att det var bättre att vänta. Jag behöver ändå ingen ryggsäck nu eftersom jag ska till USA.

Denna vecka tror jag inte att det kommer att hända så mycket förutom halkbanan så jag ska nog bara ta det lugnt och träna körkortsteori!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: