Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Halkbana

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på halkbana. Åkte hemifrån kvart över 6 så man var lite trött och jag var jättenervös! Men det var inte så mycket att vara nervös inför egentligen. Men det är otroligt skönt att ha det gjort! Det läskigaste var nog när jag sladdade och snurrade några varv med bilden, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra! Sen så fick vi åka i en sån bil som voltar och det var också lite hemskt. Det sista vi fick göra var att ta på oss ett par glasögon som gjorde att vi såg som en full person och så skulle vi gå på ett rakt streck fram och tillbaka. Det var jättesvårt och jag kan inte förstå hur man kan dricka så mycket så att man ser sådär.

Imorgon är det körlektion igen och jag hoppas verkligen att det går bra. Nästa vecka är det två körlektioner inplanerade och så har jag nog tänkt att åka in och bara sitta och göra teori en dag.

Imorgon ska jag, mamma, Sandra och Andreas äta på Pizzaland och sen gå och se när Jämtland basket spelar. Vi har ju gratis biljetter nu när momma och moffa har åkt till Thailand! Man blir lite avundsjuk, jag vill också åka dit man kan sola och bada!

Nu ska jag fortsätta med att göra en fotobok om min Kebnekaise resa...

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att halkbanan gick bra :) Nu är det bara fortsätta så har du snart körkortet i handen :) Kram

    2009-10-08 | 21:18:54

Kommentera inlägget här: