Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 September

Kategori: Allmänt

Idag blev det en tidig morgon. Lämnade Wilma på skolan och tog 6.55 bussen in till stan, det var dags för körlektion igen! Denna gång var det landsvägskörning som gällde och det gick ganska bra. Jag tycker inte om att köra fort men det ska väl gå ändå! Jag hoppas att jag är färdig snart, jag har ju i alla fall fått tredje och sista körhäftet.

Skönt med helg igen! Imorgon är mamma ledig så vi får se om vi ska hitta på något, jag tror att vi skulle äta middag hos momma och moffa i alla fall. På söndag ska jag passa Wilma så vi får se om vi ska göra något roligt  eller om hon vill leka med Eva och Karin!

"Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet"

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: