Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 September

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen jag skrev nu. Det har hänt en hel del, jag har bland annat suttit barnvakt åt Eva och Karin. Det var roligt och så fick jag en liten slant för det också! Sen så har jag och Wilma varit på 8-års kalas hos Anna och Edvin, det var roligt att träffa alla eftersom man ses så sällan. Sen så har jag jobbat två dagar också, kanske dom sista, men förhoppningsvis kommer jag att få jobba några dagar till!

Idag har jag precis gjort ett repetitionstest och fick godkänt så det känns bra. Men jag blir lite irriterad på vissa frågor där man inte kan få fram svaret ur boken, det är ju jättesvårt när det är frågor med siffror och procent. Jag vet ju inte hur mycket sprit det är i en starköl eller hur många procent som dör om de blir påkörda i 50 km/h, så då måste man gissa sig fram tills man får rätt. Imorgon har jag körlektion igen, jag ska fortsätta med landsvägskörningen som jag började med sist. Jag ska också fråga om han tror att det är länge kvar tills jag kan köra halkbanan, för nu börjar jag bli lite less, jag vill att det ska gå framåt och hända någonting!

Igår så hade Irene uppkörning som hon klarade så klart! Så nu är hon färdig med körkortet, jag är så glad för hennes skull och så gör det nog mig lite mer motiverad. Det första hon gjorde var att åka och slänga sin teoribok och det lät väldigt skönt tycker jag så det kommer nog jag också göra när jag är färdig!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: