Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 September

Kategori: Allmänt

Igår var vi och hälsade på hos farmor och farfar. Jag hade tänkt att jag skulle ut och rida men Alice var inte hemma när vi kom dit. Efter att vi hade fikat lite så gick vi ner till sjön eftersom det var så fint väder. Sen när vi kom upp på gården så kom Alice hem så vi bestämde att vi skulle ta en ridtur. Det var jätteroligt att få komma ut och rida, jag har saknat det jättemycket. Hoppas att jag får tid till att rida lite mer på Alto, han verkade behöva det också för det var nästan så att sadeln var lite för liten! När vi var på väg hemåt igen på vår tur så galopperade vi lite och jag och Alto var en bit längre fram än Alice och Sisco och så plötsligt tvärstannar Alto så att jag nästan far av, men det gick bra, och så tittade jag upp och där sprang det en älg över vägen inte så långt bort! Det vart en lite längre tur än beräknat så vi fick lite brottom  dels för att vi skulle hinna handla innan dom stängde och dels för att dom andra var så hungriga!
Jag tänkte visa lite bilder:


Den är så otroligt fin hela gården tycker jag!












Och sist dom fina korna som dom inte ska ha kvar så länge till.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: