Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 September

Kategori: Allmänt

Äntligen börjar jag känna mig bättre! Det är så tråkigt att vara sjuk, men jag känner mig fortfarande trött i kroppen. Idag har jag hjälpt mamma att plocka lite häggbär, hon ska göra saft, men jag hade inte så mycket tålamod så jag tror inte att jag var till så stor hjälp!
På fredag har jag körlektion, det blev ju ingen igår eftersom jag var förkyld, och på söndag fyller Irene år så då ska vi fira henne. Jag har lovat att hjälpa till att göra en tårta. Jag hoppas att hon tycker om presenterna som jag har fixat till henne. Vi får se om jag kan komma och titta på hennes lägenhet också, det vore roligt att se om den är så fin som hon säger! Men det tror jag nog!
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på att göra resten av dagen, jag orkar nästan inte göra någonting men jag är less på att ligga framför tv:n hela tiden. Någonting ska jag nog komma på...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: