Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

27 September

Kategori: Allmänt

Vad bra det känns nu! Jag har precis pratat med min underbara vän Irene som det var evigheter sen jag pratade med! Vi bestämde att jag ska komma till henne på fredag och så ska vi gå på åre marknad och på lördag är det rea på lundhags så då åker jag med mamma hem efter lite shopping där! Jag ska försöka att inte göra av med allt för mycker pengar, för jag borde ju spara, men jag älskar kläderna dom har på lundhags! Man vet att det är bra kvalite och bra friluftslivskläder så dom är ju värd pengarna.

Imorgon ska jag till tandläkaren i krokom på den årliga kontrollen, sista gången som det är gratis tror jag. Hoppas att allt kommer att se bra ut! Sen på tisdag är det körlektion och på tisdag eller onsdag ska jag försöka få tid till att åka och rida Alto.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Nionde grottan som är jättespännande!


Mamma fotade detta med min kamera för några dagar sen, är den inte fin!
~♥~

Kommentarer

  • Moster säger:

    Jättefin bild :) Hoppas det gick bra hos tandläkaren... Kram

    2009-09-28 | 11:16:13

Kommentera inlägget här: