Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 April

Kategori: Allmänt

Jag har pratat med pappan i familjen nu också och han verkade trevlig. Familjerna blir ju matchade med tre aupairer samtidigt så de skulle prata med någon mer också. Men han sa att jag låg bra till och att jag pratade bra engelska så det var roligt att höra. Hoppas att jag får veta något snart. Skulle vara roligt att få prata med deras nuvarnade aupair också för att få veta vad hon tycker om familjen. Som vanligt så är det bara att vänta och se vad som händer. Men jag håller tummarna, det här är en familj som jag kan tacka ja till så jag hoppas verkligen inte att de kommer att välja en annan aupair.

Idag är det stårlande sol igen så jag kommer nog att sitta ute mest hela dagen! Det är så härligt med vår, hoppas att det blir grönt ute snart!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: