Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 April

Kategori: Allmänt

Imorse skickade jag ett mail till familjen eftersom jag inte hade hört något från dem sen jag pratade med pappan. Nu ikväll så ringde det på min mobil och det var mamman som ringde. Hon hade läst mitt mail och tyckte att det var bättre att prata istället. Hon hade lite frågor och så ville hon prata med mamma men jag berättade att mamma inte kan prata engelska så bra. Så istället så ska pappans syster, som bor i sverige, ringa och fråga mamma lite frågor. Det märks ju verkligen att de är engagerade och vill att det ska bli rätt för både mig och för dem så det känns bra. Vi bestämde även att jag ska prata med deras nuvarande aupair i helgen så det ska bli roligt att höra vad hon tycker. Och på måndag ska vi förmodligen bestämma hur det blir så det känns jättebra! Det vore så skönt att veta vart och när jag ska åka. Än så länge så finns det ingen anledning att tacka nej till den här familjen och jag tror inte att det kommer att ändras så om de tackar ja så kommer nog jag att göra det också!

:thumbup:

Imorgon har Andreas halkbana så vi ska hämta honom i stan när han är färdig och sen kanske äta beroende på vilken tid det blir och sen åka och hälsa på farmor och farfar. Jag ska även se om jag kan ringa Irene imorgon kväll så att jag kan berätta hur det går med värdfamiljen och höra hur hon har det på praktiken. Jag saknar henne men jag måste ju vänja mig att vara ifrån henne! Det kommer absolut inte att bli lätt men jag vet att våran vänskap kommer att klara det!
 :)

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: