Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 April

Kategori: Allmänt

Igår fick jag ett mail där det stod "Good news from Cultural care Au pair". Vilket betyder att det nu är helt bestämt att jag och familjen är matchade med varandra och det stod även att jag kommer att åka den 24 Maj till Aupair skolan i New York och att jag kommer att komma till familjen den 28 Maj. Det känns jätteskönt att ha ett datum så att man kan börja planera allt som ska göras innan jag åker. Jag hade även fått ett mail av värdmamman där det bla stod:
:) We´re really happy that you´ll be joining our family :)
Det gjorde mig glad och jag kände ännu mer att jag har fått en jättebra familj! En annan sak som gjorde att jag kände det var när mamman berättade att de ville ha mig som deras aupair och jag sa att jag ville det, då ropade hon på pappan som var i bakgrunden och sa "she said yes" och då säger pappan "välkommen" på svenska!
Idag har jag pratat med CC och de har kontrollerat mitt namn så att det inte blir något fel när de bokar flygbiljetterna. Sen så bestämde jag mig för att välja försäkringspaket två. Jag hade tänkt att jag skulle bli meddlem i club aupair också men nu när jag var och tittade på hemsidan så fanns det nästan inga erbjudanden i Denver så det blir nog inte så. Så nu är det bara att vänta på att jag får brev från CC med bla visumpapprena...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: